Apa Itu Paten Tertunda Vivix

Patent-Pending Vivix:

Assalamualaikum wbt

Korang dh tau kan yg vivix ni ada patent pending. Apa maksud patent pending? Maknanya produk ni dah dihantar permohonan utk dapat hak patent. Walaupun belum dipatenkan secara rasmi, tp dgn adanya patent pending, Vivix ni secure, takde orang boleh tiru patent2 Shaklee ni.

Apa yg Shaklee patenkan utk produk Vivix?

1. Proses Cold Filling Extraction.

Ada banyak jenis proses utk ekstrak jus/minyak/pati dari tumbuh2an.

Cold extraction maknanya buah2 yg digunakan dlm vivix di-press utk mengeluarkan patinya dgn suhu rendah.

Ada proses yg guna air panas/suhu panas, proses mcm ni boleh menurunkan kualiti produk tu walaupun hasilnya mgkn lebih banyak.

Skg Shaklee patenkan proses cold filling extraction ni utk Vivix jadi org lain takleh curi.

2. Gabungan Polifenol

Bagi kesan maksimum, Vivix bukan cuma ada resveratrol tp gabungan polifenol. Umpama kita telan anggur muskadin sebijik.

3. Semulajadi, tanpa pengawet & stabil.

Kalo kita letak Vivix atas meja, Vivix tak meruap. Kalo letak dlm freezer, Vivix tak beku. Dan tindakan tu bukan dgn bantuan bahan2 kimia okey!

Beruntung tak kita ada Vivix? Untung kan…?

Salam sayang,

Huda

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *