Perkara Yang Huda Takuti

Perkara yang paling Huda takuti adalah berhadapan ngan orang.

Ingat lagi, masa kat sekolah.. Kalau ada aktiviti apa pun kat sekolah, memang takla nak joint. Lagi lagi masuk pertandingan ataupun yang berkaitan dengan orang ramai.

Malu sangat wei 😂

Tapi, suatu hari tu.. Huda cabar diri dengan menyertai pertandingan english short story. Haha,memang berpeluh la masa tu. Masa trainning, cikgu dah bebel jgn serius n menggigil sgt haha.

And, short story.. Time pertandingan tu, Huda boleh melakukannya.. Walaupun last last tu, tengok kertas haha. Yang penting kekhusyukan dan tepukan dari penonton tu yang membuatkan kita bersemangat.

And now. Walau malu mcm mane pun, tapi kalau benda tu.. Memang Huda minat, Huda langgar je. Sebab, tak nak menyesal dikemudian hari.. Sebab, nak sangat buat benda tu kan.

Sekarang,

Dalam bisnes juga, Huda cabar diri.. Apa yang tak pernah Huda buat, Huda akan buat.

Salam sayang,

Huda

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge